„Realizacja gminnego Programu Usuwania Azbestu w roku 2018″ – Zaproszenie do złożenia ofert
10 kwietnia 2018ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY – ZAPYTANIE OFERTOWE
„Realizacja gminnego Programu Usuwania Azbestu w roku 2018″
0 wartości nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) określonego w art. 4 pkt.8
Nazwa zadania: wykonywanie prac związanych z demontażem transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na nieruchomościach położonych na terenie gminy Stary Brus, stanowiących własność osób fizycznych.
Ustalenia masy dokonano w oparciu o sugerowany przez WFOŚiGW w Lublinie przelicznik 1 m2= 0,013 Mg dla eternitowych płyt falistych.
- Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 90.65.00.00-8 – Usługi usuwania azbestu.
- W związku z planowanym do wykonania wyżej wymienionym zadaniem zapraszam do złożenia oferty na wykonanie w zakresie: wg. Zał. nr 1.
- Demontaż pokryć dachowych zawierających azbest – cena za lm2.
- Transport zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów – cena za lm2.
- Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2018 r.
- Oferta w kryterium cena winna zawierać cenę netto, brutto oraz podatek VAT.
- Z wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa na wykonanie zamówienia.
- Od rozstrzygnięcia zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena – waga 100%.
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do 25 kwietnia 2018 r. do godz. 1500 w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Gminy Stary Brus 47a, 22-244 Stary Brus pokój nr 5.
Oferty można również przesłać faksem na nr 82 5710126 lub pocztą elektroniczną na adres: ug@starybrus.lublin.pl
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest: Krzysztof Dybek – inspektor, tel. 82-5710126 w 21 w godz. od 7:30 do 15:30.
Zaproszenie do zlozenia ofert wraz z zalacznikami - pobierz